Bloc Explay.

comunicació i màrqueting
Comunicació

Trucs per fer front a les fake news

La immediatesa dels temps que vivim ens obliga, tot sovint, a preguntar-nos si les informacions que ens arriben són verídiques. Tot va molt de pressa, en l’era dels dispositius mòbils, i cada cop són més les persones que s’informen únicament per mitjà de les xarxes socials, un espai on circulen molts missatges amb afirmacions que no han estat prèviament contrastades. No és pas d’estranyar, doncs, que s’hi hagin fet córrer falsedats en repetides ocasions, de vegades per motius interessats.

Llegir més »
Màrqueting

TikTok: una oportunitat per fer marca?

És probable que ja hagis sentit a parlar alguna vegada de TikTok, l’aplicació per a dispositius mòbils que més s’ha popularitzat en els darrers mesos. Es tracta d’una eina que permet crear i compartir amb la resta vídeos d’una durada curta, inferior als 60 segons

Llegir més »
comunicació de proximitat
Comunicació

L’hora de la proximitat

Diu el tòpic que després de la pandèmia del coronavirus no serem els mateixos, com a societat. I hem de reconèixer, malgrat tots els matisos que es puguin aportar al debat, que aquesta frase, tan repetida, té bona part de raó. En el cas dels consumidors és una evidència. Els hàbits de consum han canviat, i és molt possible que algunes de les tendències observades en els darrers mesos es consolidin.

Llegir més »
agència de màrqueting i publicitat a Tarragona
Comunicació

La comunicació de marca en temps del coronavirus

La propagació del coronavirus ha provocat una sèrie de canvis abruptes en la nostra manera de relacionar-nos. Qui ens ho hauria dit, fa tan sols uns mesos, que ens hauríem de confinar, o que no ens podríem abraçar? Tot i que les xifres evidencien una reducció en les defuncions i en el nombre de contagis, sembla que encara haurem de conviure una temporada amb el virus. I tenir-ho present és important, a l’hora d’afrontar la nostra comunicació de marca.

Llegir més »